.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای در مازندران

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: با همکاری دانشگاه پیام نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دوره های آموزشی ویژه فعالان رسانه ای استان برگزار می شود.

رستم دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته آموزش خانه مطبوعات مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دانشگاه پیام نور مازندران به منظور ارتقای سطح آگاهی، دانش و مهارت شاغلان و فعالان رسانه های مازندران، دوره های آموزشی خبری اطلاع رسانی در استان برگزار می شود.

وی افزود: کلیه فعالان و شاغلان رسانه ای استان می توانند در صورت تمایل برای شرکت در این دوره ها، با در دست داشتن معرفی نامه از رسانه مربوطه به خانه مطبوعات استان مراجعه و یا با تکمیل فرم اطلاعات به نشانی اینترنتی www.mpnu.ac.ir مراجعه کنند.

دهقان گفت: برای همه شرکت کنندگان در این دوره ها که شامل مبانی نگارش رسانه ای، اصول خبرنویسی، شیوه های مصاحبه، گزارش نویسی، روزنامه های الکترونیکی، اصول و مبانی طراحی و صفحه آرایی و عکس خبری بوده گواهینامه معتبر صادر می شود.

رئیس خانه مطبوعات مازندران، محل برگزاری کلاسهای آموزشی را شهرهای ساری و بابل اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام تا تاریخ دهم آبانماه بوده و قابل تمدید نیست.

به گزارش مهر، فعالان رسانه ای مازندران می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 2259252 خانه مطبوعات مازندران و 2133248 دانشگاه پیام نور مازندران با پیش شماره 0151 تماس حاصل نمایند.

مازندران دارای حدود 500 فعال رسانه ای عضو خانه مطبوعات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.